PROGRAMA ESPECIAL SOBRE KYOTO

El passat 17 de maig, el programa Intangible 23 de la ràdio Canarias Ahora (del qual ja hem fet referència alguna vegada) va dedicar el seu espai a Kyoto.

Vam poder escoltar sis temes de la trajectòria del grup i una entrevista força interessant que Ayoze García li va fer a Alícia, on van repassar la seva carrera i van parlar sobre molts aspectes de la seva música.

Us convidem a escoltar el programa en aquest enllaç.

A més us volem informar que en el número del mes de juny de la revista Go Mag, en l'apartat sobre netlabels, apareixen ressenyats els treballs de Violeta Päivänkakkara i de Hielo En Varsovia. Ens plau molt que la música que proposem pugui arrivar a tanta gent.

***

El pasado 17 de mayo, el programa Intangible 23 de la radio Canarias Ahora (del que ya hemos hecho referencia en alguna ocasión) dedicó su espacio a Kyoto.

Pudimos escuchar seis temas de la trayectoria del grupo y una entrevista muy interesante que Ayoze García le hizo a Alicia, donde repasar su carrera y hablaron sobre muchos aspectos de su música.

Os invitamos a escuchar el programa en este enlace.

Además os queremos informar que en el número del mes de junio de la revista Go Mag, en el apartado sobre netlabels, aparecen reseñados los trabajos de Violeta Päivänkakkara y de Hielo En Varsovia. Nos complace mucho que la música que proponemos pueda llegar a tanta gente.