nult A LA GRAMOLA NETLABEL



L'última incorporació a La Gramola Netlabel és la de nult. Projecte format a Osona des de finals del 2011 i del que en formen part Arnau Musach, Adrià Ballús, Kike Medina, Arnau Ricard i Marcel Ballestar. Es presenten amb el disc "asil liseli".

El primer cop que vam escoltar el seu treball no vam dubtar gens a posar-nos en contacte amb ells i en intentar-los convèncer de formar part de la nostra netlabel, cosa que al final ha pogut ser i que ens fa realment molta il·lusió. El seu disc és una auténtica joia.

Us convidem doncs a descobrir els paisatges sonors de nult.

***

La última incorporación en La Gramola Netlabel es la de nult. Proyecto formado en Osona desde finales del 2011 y del que forman parte Arnau Musach, Adrià Ballús, Kike Medina, Arnau Ricard y Marcel Ballestar. Se presentan con el disco "asil liseli".

La primera vez que escuchamos su trabajo no dudamos nada en ponernos en contacto con ellos y en intentar convencerles de formar parte de nuestra netlabel, lo que al final ha podido ser y que nos hace realmente mucha ilusión. Su disco es una auténtica joya.

Os invitamos pues a descubrir los paisajes sonoros de nult.