BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Després de l'experiència que ha suposat divulgar durant més de dos anys la música lliure a través del bloc La Gramola, hem decidit donar un pas més enllà i participar més activament en la difusió d'aquestes músiques creant La Gramola Netlabel.

Aquest projecte neix amb l'objectiu de promoure la música lliure de musics i grups que estimem i en els que creiem. Ens centrem en música pop, rock, indie i experimental, sense donar l'esquena a altres músiques.

Com podreu veure, la pàgina està dividida en diferents seccions: A la secció Artistes hi trobareu tota la informació dels musics i grups que editen amb nosaltres. A la secció Discs podreu escoltar i descarregar els discs publicats en el netlabel. A la secció Links hi trobareu enllaços d'altres netlabels i pàgines webs i blogs on es difón la música lliure. Finalment a l'apartat Contacte hi trobareu les dades per posar-vos en contacte amb nosaltres, ja sigui per donar la vostra opinió o, si sou músics, fer-nos arrivar les vostres propostes.

Iniciem aquest camí amb molta il·lusió i esperem i desitjem que ens acompanyeu, escoltant i donant suport a les propostes que anirem publicant sota segell Creative Commons.

Play!

***

Después de la experiencia que ha supuesto divulgar durante más de dos años la música libre a través del blog La Gramola, hemos decidido dar un paso más allá y participar más activamente en la difusión de estas músicas creando La Gramola Netlabel.

Este proyecto nace con el objetivo de promover la música libre de músicos y grupos que amamos y en los que creemos. Nos centramos en música pop, rock, indie y experimental, sin dar la espalda a otras músicas.

Como podréis ver, la página está dividida en diferentes secciones: En la sección Artistes encontraréis toda la información de los músicos y grupos que editan con nosotros. En la sección Discs podréis escuchar y descargar los discos publicados en el netlabel. En la sección Links encontraréis enlaces de otros netlabels y páginas webs y blogs donde se difunde la música libre. Finalmente en el apartado Contacte encontraréis los datos para ponerse en contacto con nosotros, ya sea para dar su opinión o, si sois músicos, hacernos llegar vuestras propuestas.

Iniciamos este camino con mucha ilusión y esperamos y deseamos que nos acompañéis, escuchando y apoyando las propuestas que iremos publicando bajo Licencia Creative Commons.

Play!